Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Yumurtalı Ispanak


Ispanagi bugunde farkli yapmak istedim, yumurtali ispanagi denedim ve tadi tahmin ettigimden daha lezzetli oldu. Su siralar daha fazla kilo almiyim diye sıklıkla sebze yemekleri yapmaya basladim. Ama sebze yemegi yesende, arkasina nutella kasikliyosan pek de diyet icin sebze yemegi yemenin bir anlami kalmiyor :) Bunu bir kez daha anladim ki, ben asla ve asla diyet yapamam :) 

Malzemeler,
  • yarim kilo ıspanak
  • 1 kucuk sogan
  • 1 havuc
  • 2 adet yumurta
  • zeytinyağı
  • Tuz, pulbiber

Yapilisi,
  1. Ispanakları bol suda yıkayıp, dograyin.
  2. Soganlari kucuk kucuk dograyip, tencerede zeytinyagi ile kavurun.
  3. Havucu rendeleyin. Ispanak ve havuc rendesini tencereye koyup kavurun.
  4. Tuzubu ve biberini ekleyin. Kisik ateste ispanaklari ara sira karistirarak pisirin.
  5. Ispanaklar pistikten sonra yumurtalari uzerine kirip, yumurtalar pisince ocagin altini kapatin.
  6. Yogurtla servis yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder